Ο νους δεν είναι ενα δοχείο που πρέπει να γεμίσει, αλλά μια φλόγα που πρέπει να ανάψει
Is there a God to live in a dog ?
Liber Al vel Legis
Αρκετά χρόνια αργότερα σκαλίζοντας τη ζωή του δημοφιλέστερου και πιο αμφιλεγόμενου αποκρυφιστή του περασμένου αιώνα Aleister Crowley , ήρθα αντιμέτωπος με μία άλλη αινιγματική πτυχή του μυστηρίου του Σείριου .Η πολυσύνθετη, αλληγορική, πολλές φορές ειρωνική και μυστηριακή πέννα του Crowley προβληματίζει αρκετούς αναγνώστες του με αποτέλεσμα να δυσκολεύονται να τον κατατάξουν ανάμεσα σε επιδέξιο τσαρλατάνο χειραγωγό η φωτεινό γνώστη των Μυστηρίων. Ο Crowley άνηκε στην ομάδα των ανθρώπων που πίστευαν πως η ανθρώπινη συνείδηση φιλτραρισμένη μέσα από τις κατάλληλες τεχνικές μπορεί να εξυψωθεί και να εκτεθεί σε ανώτερες ενέργειες η ακόμα και νοημοσύνες. Οι τεχνικές αυτές έχουν να κάνουν με την εκμηδένιση του Εγω, το οποίο αποτελεί βασικό περιορισμό στη σύνδεση μας με τα ανώτερα πεδία και δημιουργό πηγή παράσιτων .Επίσης ανατολικές διαλογιστικές τεχνικές αλλά και χρήση ταντρικής σεξουαλικής μαγείας αποτελούν οδούς προς το συντονισμό με τα ανώτερα ενεργειακά πεδία .
LAM οντότητα την οποία συνάντησε και απεικόνισε έπειτα από μαγική συνεδρία ο Crowley το 1917 . H ομοιότητα είναι εκπληκτική με τους μετέπειτα υποτιθέμενους επισκέπτες του Roswell
Επιστρέφοντας πίσω στο αινιγμα του Σείριου ήρθε η ώρα για τη παρουσίαση των περίφημων στοιχείων. Όπως μας πληροφορεί o Kenneth Grant , ένας εκ των μαθητών του Crowley και μετέπειτα αρχηγός του Οrdo Templi Orientis (Τάγματος του οποίου διετέλεσε εξωτερική κεφαλή ο A.C.), το μυστικό μαγικό όνομα του Crowley στο Ο.Τ.Ο. είναι φοινιξ . Ο φοίνικας στην αρχαιότητα αντιπροσώπευε και τον αστερισμό που κεντρικό αστέρι ήταν ο Σείριος ! Λίγες παραγράφους πιο κάτω ο Grant αναφέρει πως ο Crowley σύνδεσε το κορμό της μαγικής του διδασκαλίας με ένα συγκεκριμένο άστρο. Στην απόκρυφη παράδοση αναφέρεται ως o Ήλιος πίσω από τον Ήλιο , ο κρυμμένο Θεός, ο τεράστιος Σείριος !! ( το μέγεθος του είναι 25 φορές μεγαλύτερο από το δικό μας ήλιο)
o Kenneth Grant
Όπως συνεχίζει ο Kenneth Grant στο βιβλίο του << Αleister Crowley & the hidden God>> o Crowley αποδεχόταν τη πιθανότητα ανοίγματος πύλης επικοινωνίας με εξωγήινες νοημοσύνες. Συνεχίζει πως : << Είναι αποκρυφιστική παράδοση - και ο Λοβκραφτ έδωσε αρκετή σημασία στα κείμενα του - ότι κάποιες ανώτερες εξελιγμένες διάνοιες ετοιμάζουν τις δυνάμεις τους με σκοπό να εισβάλλουν και να θέσουν υπό τη κατοχή τους το πλανήτη ! Αυτό το γεγονός πρέπει επίσης να αναλογιστεί μαζί με τους υπαινιγμούς του Τσαρλς Φορτ για ένα μυστικό Τάγμα που έχει έρθει σε επαφή με ξένες οντότητες και πιθανώς προετοιμάζει το έδαφος για τον ερχομό τους >> .
Επίσης ο Grant μας αποκαλύπτει πως το τάγμα που ίδρυσε ο Crowley το 1908 με το όνομα Argentum Astrum ( Αργυρός Αστέρας ) είναι μια συμβολική ονομασία για το άστρο του Σείριου. Ο Crowley θεωρούσε το Α.Α. ως συνέχεια των Βαυαρών Illuminati. Όσον αφορά την παραπομπή στον Λοβκραφτ , όσοι είστε εξοικειωμένοι με τα διηγήματα του γνωρίζετε για την εμμονή του με τις προαιώνιες ανώτερες δυνάμεις – θεότητες. Αρκετές από αυτές τις θεότητες έχουν αιγυπτιακά ονόματα όπως η κορυφαία θεότητα Γιογκ – Σοθοθ , που το όνομα της αποτελεί μία μίξη του άστρου των Αιγυπτίων Σωθις και το θεού Θοθ. Η τυφώνεια παράδοση που καθιέρωσε ο Grant στις στοές του ΟΤΟ υποστηρίζει την δυνατότητα επικοινωνίας με τις εξωανθρώπινες οντότητες που τόσες αναφορές γίνονται για αυτές στα έργα του Λοβκραφτ.
Η κεντρική θέση που κατείχε ο Σείριος στο μαγικό σύστημα του Crowley μου άνοιξε το δρόμο για να διαπιστώσω πως κατείχε κεντρική θέση στη διδασκαλία αρκετών Ταγμάτων
Σείριος και Τεκτονισμός
Στις τεκτονικές στοές ο Σείριος συναντάται ως σύμβολο στον πυρωμένο αστέρα. Με μία γρήγορη ματιά στο τεκτονικό συμβολισμό μπορούμε να κατανοήσουμε τη ύψιστη σημαντικότητα του. Ο τέκτονας συγγραφέας William Hutchinson γράφει: Είναι το πρώτο και πιο εξυψωμένο σύμβολο που απαιτεί τη προσοχή μας μέσα στη στοά. Το σύμβολο του πυρωμένου άστρου είναι μία απόπειρα αναπαράστασης του τρόπου που το φως του Σείριου διαπερνούσε τη μεγάλη πυραμίδα κατά τη διάρκεια των μυήσεων.
Σε μία απο τις πιο αντιπροσωπευτικές φιγούρες του ελευθεροτεκτονισμού του 19ου αιώνα τον Albert Pike δικηγόρο, συγγραφέα και ελευθεροτέκτονα του 33ου βαθμού. Σε έναν σχολιασμό στο βιβλίο του "Ηθική και δογμα του αρχαίου και αποδεκτού Σκωτικού τεκτονισμού" αναφέρει πως : " Όσον αφορα το φλεγόμενο πεντάκτινο αστέρι , είναι ευρύτερα γνωστό ότι συμβολίζει τη Θεία Πρόνοια. Επίσης για να αποκτήσει μία πιο μοντέρνα σημασία συμβολίζει και το άστρο της Βηθλέεμ που οδηγούσε τους Μάγους στη γέννηση του Ιησού. Όμως η αρχική έννοια που συμβολίζει είναι το αστρο του Σείριου ή αλλιώς Dog Star"
Ο τεκτονισμός διδάσκει πως ο πυρωμένος αστέρας είναι ένα θεϊκό σύμβολο, υποδηλώνοντας τη πανταχού παρουσία και παντογνωσία του θεού. Ως εκ τούτου ο Σείριος είναι το ιερό σημείο στο οποίο όλοι οι Τέκτονες πρέπει να φθάσουν. Είναι η πηγή της θεϊκής δύναμης και ο προορισμός όλων των ανθρώπων που έχουν τη θεϊκή σπίθα μέσα τους. Στο ταξίδι του τέκτονα προς την ολοκλήρωση πρέπει να αφομοιωθεί η έννοια της διπολικότητας, η οποία αντιπροσωπεύεται στην ένωση του Οσιρι και της Ισιδας, οι οποίοι δίνουν ζωή στον Ώρο, το παιδί άστρο, το τέλειο άνθρωπο του τεκτονισμού που εξισώνεται στο πυρωμένο αστέρα.
Μη ξεχνάμε πως οι πατέρες του Αμερικάνικου έθνους υπήρξαν τέκτονες.Έτσι ενσωμάτωσαν τη τεκτονική διδασκαλία στα εθνικά σύμβολα.Το φως πίσω απο το παντεπόπτη οφθαλμό στο δολλάριο δεν προέρχεται απο τον ήλιο αλλά απο το άστρο του Σείριου.
Σείριος και Γκουρτζίεφ.
Θα συνεχίσουμε με μία από τις πιο εμβληματικές πνευματικές οντότητες του περασμένου αιώνα τον Ελληνο-Αρμενικης καταγωγής Γεώργιο Γκουρντζιεφ . Γνωστός για το φιλοσοφικό του σύστημα με το όνομα ο τέταρτος δρόμος επηρέασε πληθώρα εξεχόντων προσωπικοτήτων της εποχής του ανάμεσα τους επιστήμονες , καλλιτέχνες, φιλοσόφους.
Ο J.G. Bennet ένας εκ των μαθητών του , μας πληροφορεί στο βιβλίο του Φτιάχνοντας έναν καινούριο κόσμο πως μετά το θάνατο του δασκάλου του , πολλοί του ζήτησαν να γράψει έναν σχολιασμό βασισμένο στο βιβλίο του Γκουρντζίεφ << Βελζεβούβ : Ιστορίες στον εγγονό του >> . Αφού έγραψε μερικά κεφάλαια και τα έστειλε στους υπόλοιπους μαθητές για σχολιασμό. Σχεδόν όλοι συμφώνησαν ότι θα ήταν λάθος να τα δημοσιεύσει καθώς αποκάλυπτε παραπάνω πληροφορίες από όσες θα επιθυμούσε ο Γκουρτζίεφ .
Αφορμή για αυτή τη διαφωνία ήταν ένα περιστατικό που ο Βennet έδωσε στη δημοσιότητα. Ο Γκουρτζίεφ συνήθιζε να ακούει προφορικά το περιεχόμενο των βιβλίων του ώστε να μπορεί να κρίνει εάν κάποια από τα μηνύματα που ήθελε να περάσει ήταν αρκετά εμφανή στον αναγνώστη καθώς δεν ήθελε να δίνει εύκολη τροφή . Αφού άκουσε ένα κεφάλαιο συνόψισε πως έπρεπε να ενσωματώσει τη πρόταση "Θάψε το σκύλο βαθύτερα" ! όταν οι μαθητές του τον διόρθωσαν και του είπαν πως μάλλον θέλει να πει "θάψε το κόκκαλο βαθύτερα" , ο Γκουρτζίεφ τους εξήγησε πως : "δεν είναι το κόκκαλο αυτό που πρέπει να βρουν αλλά ο σκύλος! Ο σκύλος είναι η λέξη κλειδί για τον αστερισμό του σκύλου το Σείριο που αντιπροσωπεύει το πνεύμα της σοφίας στη Ζωροαστρική παράδοση ". Θα μπορούσε κανείς να χαρακτηρίσει το γεγονός σαν σύμπτωση αν όμως συνυπολογίσουμε το θέμα του βιβλίου , τα περιθώρια η αναφορά του Γκουρτζίεφ να είναι θέμα σύμπτωσης στενεύουν. Το βιβλίο του που συμπεριλήφθηκε από τον Martin Seymour-Smith ως ένα από τα 100 σημαντικότερα βιβλία που έχουν γραφτεί ποτέ , έχει σαν θέμα το ταξίδι μιας εξωγήινης νοημοσύνης στο σύμπαν , η οποία τελικά καταλήγει στη Γη και παρεμβαίνει στην ιστορία της με αποτέλεσμα να επισπευτεί η εξέλιξη της ανθρωπότητας.
O Bennet και άλλοι μαθητές κάνουν λόγω πως ο Γκουρτζίεφ σε κάποια ταξίδι του στην Κεντρική Ασία βρίσκει τα ίχνη μιας σπουδαίας σχολής εσωτερικής γνώσης, με το όνομα Αδελφότητα Σαρμούνγκ, που φέρεται να είναι φορέας μυστικής γνώσης που προέρχεται από το 3000π.χ. και την αρχαία Βαβυλώνα . Ο Kenneth Grant τοποθετεί και αυτός τη ταντρική παράδοση στην οποία μυήθηκε και έγινε φορέας της ο Crowley πίσω στην αρχαία Βαβυλώνα αλλά και την αρχαία Αίγυπτο το 3000 π.χ. Βλέπουμε λοιπόν πως δύο από τις μεγαλύτερες προσωπικότητες του δυτικού εσωτερισμού ήταν συνεχιστές της ιερής παράδοσης που κατείχαν οι αρχαίοι Αιγύπτιοι , οι Σουμέριοι αλλά και η φυλή Ντόγκον.
Η σύνδεση του Crowley με το Σείριο παρέμεινε αόρατη μέχρι που ήρθε στην επιφάνεια αρκετά χρόνια μετά το θάνατο του , το ίδιο ισχύει και για το Γκουρτζίεφ. Ο τεκτονισμός συνδέει το Σείριο με το σύμβολο του πυρωμένου άστρου και αποκαλύπτει τη διδασκαλία του γύρω από αυτόν στους τελευταίους βαθμούς.
Σείριος και Θεοσοφία
Από την άλλη σε μια άλλη γνωστή πνευματική ομάδα τα μυστικά του Σείριου φανερώνονται πιο απροκάλυπτα. Η θεοσοφική εταιρία η οποία έπαιξε και αυτή καθοριστικό ρόλο στη πνευματική ανάπτυξη του περασμένου αιώνα δέχεται πως ο αστερισμός του Σείριου ασκεί άμεση επίδραση σε όλη τη πλάση και έχει άρρηκτη σχέση με κάθε μεγάλη θρησκεία του παρελθόντος. Για την Αλίκη Bailey , κεντρικό πρόσωπο της εταιρίας, αποτελεί το σπίτι της πνευματικής ιεραρχίας και υποστηρίζει πως εάν η ζεστασιά που εκπέμπει με την ακτινοβολία του ο ήλιος μας , κρατάει ζωντανό τον φυσικό κόσμο , ο Σείριος κρατάει με τη δικιά του ακτινοβολία ζωντανό τον πνευματικό. Μάλιστα έπειτα από συνεδρίες ύπνωσης έφθασε στη γνώση πως η Μεγάλη λευκή Στοά βρίσκεται στο Αστρο-Σκυλο και αποτελεί τη πατρίδα της πνευματικής ιεραρχίας.
Η ιδρύτρια της θεοσοφικής εταιρίας Helena Petrova Blavatsky , σε ένα από τα βιβλία της μας πληροφορεί πως ο Σείριος είχε άμεση σχέση με τη πυραμίδα της Γκίζας και με τις μυητικές τελετουργίες που λάμβαναν χώρα εκεί. Ο επιστήμονας Dr. Douglas Baker που άνηκε στους κόλπους της θεοσοφικής εταιρίας προχωράει το θέμα ένα βήμα παραπέρα υποστηρίζοντας πως στο γαλαξιακό ον του σύμπαντος ο Σείριος αποτελεί το τρίτο μάτι η Αjna chakra ενώ ο ήλιος μας το chakra της καρδιάς. Η πλανητική μας εξέλιξη εξαρτάται από τη σωστή ροή ενέργειας από το chakra της καρδιάς (ηλιος) στο ajna chakra ( Σείριος) . Όσο εξωφρενικά και αν ακούγονται όλα αυτά δεν μπορώ παρά να μην αναφέρω τη σύμπτωση ότι μία γειτονική φυλή των Ντόγκον οι Bozo αναφέρονται στο Σείριο ως το άστρο-μάτι
Κλείνοντας
Πολλές πληροφορίες , συμπτώσεις και ερωτήματα προκύπτουν από την έρευνα της σχέσης του Σείριου με τους αρχαίους λαούς και των μυστικών ταγμάτων που φέρονται να είναι συνεχιστές αυτής της γνώσης.
Είναι γεγονός πως ο καθένας μας αναλύει τα δεδομένα που προκύπτουν από το δικό του ξεχωριστό οπτικό πεδίο. Αυτό το πεδίο συνιστάται από τα διανοητικά φίλτρα που χρησιμοποιούμε , δηλαδή τα συστήματα πεποιθήσεων και αντίληψης που αποτελούν το μοναδικό τρόπο του καθενός μας να συνδέεται και να ερμηνεύει το χαοτικό άπειρο σύμπαν εκεί έξω από το σπήλαιο του κρανίου μας. Άρα λοιπόν ο καθένας φορώντας τα δικά του <<γυαλιά πραγματικότητας>> είναι ελεύθερος να αποδώσει από μηδενική αξία έως αρκετά μεγάλη στα παρακάτω ερωτήματα
Ποια είναι η σχέση του Σείριου με τη Γή; Πως οι Ντόγκον κατείχαν αυτό το πλήθος απίστευτων αστρονομικών γνώσεων για το ηλιακό σύστημα και το Σείριο ; Γιατί οι Αιγύπτιοι είχαν σε τόσο περίοπτη θέση το Σείριο ώστε ακόμα και η θέση των δωματίων μέσα στους ναούς να είναι ευθυγραμμισμένη με το άστρο; Ποιός ήταν ο ρόλος του άστρου στα αρχαία μυστήρια ; Γιατί παίζει τόσο σημαντικό ρόλο στην εσωτερική παράδοση και τα μυητικά Τάγματα ; Η παρουσία του είναι συμβολική η έχει τις ρίζες της στο μακρινό παρελθόν ;
Μπορείτε να διαβάσετε το πρώτο μέρος της έρευνας εδώ
Μοιραστείτε το άρθρο !
Το ιερογλυφικό που αντιπροσωπεύει την Σωθις ( Σείριο ) περιέχει τρία στοιχεία: Ένα φαλλικό οβελίσκο ( Οσιρις) , έναν μητροειδή θόλο (Ισις) και το αστέρι ( Ωρος ). Η ιδέα αυτή είναι κρίσιμη για τους τέκτονες σε σημείο που την εφάρμοσαν στο Καπιτώλιο της Washington
Ο George Washighton υπήρξε ένας από τους πατέρες του έθνους και δεν έκρυψε ποτέ την τεκτονική του ιδιότητα. Το θολωτό Καπιτώλιο αντιπροσωπεύει τη <<θηλυκή ενέργεια>> και ο αιγυπτιακός οβελίσκος την αρσενική. Εκτός απο το δολλάριο λοιπόν ο Σείριος είναι ενσωματωμένος στο σπουδαιότερο κυβερνητικό κτίριο. Το αρσενικό-θυληκό δίπολο χρησιμοποιείται σαν γεωμαντικό ορόσημο και γενικότερα το μοτίβο αυτό συναντάται σε πολλά κέντρα εξουσίας του πλανήτη. Ο φαλλικός οβελίσκος και ο κυρτός θόλος χρησιμοποιούνται ως σύμβολα ώστε να εδραιωθεί η γονιμοποιητική δύναμη του εκάστοτε τόπου.
Γενικά υπάρχει μια αιγυπτιολαγνεία απο τους ηγέτες του δυτικού πολιτισμού. Περισσότερα για το θέμα εδώ
Ο φαλλικός οβελίσκος-Οσιρις, ο μητροειδής θόλος-Ισις κι η ημιτελής και μικρότερη πυραμίδα(παιδί Ώρος ) συναντούνται και στα 3 κτίρια του World Trade Center που επεζήσαν της τρομοκρατικής επίθεσης. Παρακάτω βλεπέτε βιντεο απο τελετουργικό στο Σημείο 0 της επίθεσης, όπου σχηματίζεται το μάτι του Ώρου. Ενδιαφέρον συγχρονικότητα επίσης αποτελεί το γεγονός πως το μοναδικό εκπαιδευμένο σκυλί k-9 που πέθανε κατά τη διάρκεια της επίθεσης λεγόταν Sirius. Περισσότερα εδώ
Το κοσμικό κέντρο εξουσίας του Βατικανού δε θα μπορούσε να λείπει απο το μοτίβο. Ο οβελίσκος μάλιστα έχει μεταφερθεί απο την Αίγυπτο την εποχή του Νέρωνα.
Αναφορές στο Σείριο δε θα μπορούσαν να λείπουν απο τα βιβλία και τις ταινιες. Ας δούμε ωστόσο δύο χαρακτηριστικά παραδείγματα:
Στη γνωστη ταινία Τruman Show με τον Jim Carey ο σεναριογράφος βάζει το πρωταγωνιστή να μυείται απο το κόσμο των ψευδαισθήσεων στο κόσμο της αλήθειας. Το αρχικό ερέθισμα για αυτή την απρόσμενη μύηση είναι η ανακάλυψη του Σείριου..
Φαίνεται πως η J.K. Rowling ήταν ενήμερη για την αποκρυφη συμβολολογια του Σείριου γι αυτό και έδωσε το όνομα Sirius Black στο χαρακτήρα του νονού του Χαρυ Ποττερ! Ο Sirius Βlack είχε τη μαγική ικανότητα να μεταμορφώνεται σε μαύρο σκύλο.. ο συσχετισμός ειναι φανερός μετά απο όσα είδαμε..